My blog

skolan idag !

Publicerad 2012-05-29 18:27:53 i Allmänt

Just nu sitter jag på mitt rum, väntar tills jag ska åka till sjukhuset, vi ska bara prata om mina piller.... sen handla mat & är så sugen på chocklad, för att man blir det om man är en tjej(mens).
Idag fick vi tonfisksås med pasta, jag och Buss hållde på att spy, när vi såg maten, så vi gick o köpte kyckling & bröd, då blev man mätt.... :D
Buss ska uppträda på söndag 18 vid solna ungdoms cafe, men jag kommer inte att vara där, ska fira min mormor :)  hon blir 70år, på lördag ska jag till stan o kolla på marahton, för att min bror o hans kompis ska springa det, kommer att bli kul att se, fast vi åker bil till min pappas jobb o ställer bilen där, sen åker vi tåg till stan....
På fredag har vi friluftsdag :)
ha en bra vecka, hare gött ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela