My blog

Hockeymys

Publicerad 2012-05-17 23:07:01 i Allmänt

God kväll ! helt oroligt att Sverige förlorade mot Tjeckien på hemmaplan, i svenska laget har det 16 NHL-proffs. Resultatet blev 3-4 till Tjeckien. Franzen lämmade arean, han hade feber, jag tror att det berodde på hans näsa,

Jag hoppas på Ryssland & Tjeckien i final, när Finland gjorde sista målet mot USA, de vann med 3-2, då blev jag sur :(  Jag gillar inte Finland ! de är sämst på att spela hockey, jag vill att Ryssland vinner mot dem. Men Ryssarna kan spela fult, tex på Sverige, Franzen, när han gjorde illa näsan.
Imorgon ska jag shoppa med min familj, idag blev det ingen shopping...... :D
Ha en bra kväll !  Skriver imorgon innnan jag åker :P
Bilder:
(Franzen, när han gjorde illa sig, AJ !)
(Sveriges match mot Tjeckien) lite bråk)
(Angry birds, eller hockeybird) Maskot: hemsida om fågeln:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela