My blog

Thursday

Publicerad 2012-03-08 14:20:43 i Allmänt

Hejhej! just nu sitter jag med Bussaba och Linda. Vi ska ha 1timme o 30minuter matte.
hoppas ni mår bra, jag mår bra. Min älskade vän åker till Thailand på söndag, kommer sakna henne. Hon är en bra vän. Hon är snäll och hjälpsam.
Min andra kompis heter Linda, hon är jätterolig o vi kan prata om killar och sånt,( tjejsnack) jag har känt henne länge, mer än 3år. På lördag ska jag iväg o kolla på finalen av melodifestivalen med några vänner till mamma. Vi kommer ha så kul..............
Min älskade mamma fyller år imorgon!
kommentera gärna min blogg, skriv vad som helst!

Tycker du att jag ska ha en frågestund?
Goodbye!
have a nice day! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela