My blog

Thursday

Publicerad 2012-03-15 16:27:17 i Allmänt

Idag hade jag sovmorgon, började kl 9 :) mamma stjusade mig till skolan, vi hade Houses, man har olika lag, blå,gul,röd och grön, jag var i gula laget, slutade kl 13..:P Ikväll ska jag på bio med mina föräldrar, innan bion ska vi käka friterade kyckling med ris o sötsås. Vi ska se " En gång i Phuket".
Imorgon är det fredag :)
Mina presenter jag fick av min pappa ifrån USA:
(converse One star)
(Lösnaglar)
(Pyjamas, Thor)
Ha en bra kväll nu, skriver imorgon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela