My blog

roligt inlägg:

Publicerad 2012-03-12 09:36:11 i Allmänt

Min mamma skrev på facebook detta inlägg:
Hört i liftkön i Åre
- går du också i skidskola frågar en ca 4 årig pojke till den långe skidläraren
- nej, jag är ju den som ska lära dig åka skidor svarar skidläraren pedagogiskt
- tycker du att det går bra? fortsätter lillkillen
- absolut du är jätte duktigt förklarar skidläraren
- tycker du gör ett dåligt jobb förklarar 4 åringen med myndig stämma.
- hur menar du? undrar skidläraren med förvånad min
Den lilla pojken slår förtvivlat ut med händerna och utbrister högt - jag ramlar ju hela tiden...!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela