My blog

Onsdag- Sveriges nationaldag idag :D

Publicerad 2012-06-06 15:01:38 i Allmänt

Hejhej, idag cyklade jag till coop med mamma, hon skulle handla tills på fredag. imorgon ska jag till skolan, lämna min data(macbook) & min nyckeln till skåpet i skolan, för att jag kan inte lämna på fredag för att jag är ledig.
Igår var jag på Bromma blocks för att handla en rosa bh till min klänning som jag ska ha på mig på fredag & skolavslutningen, en rosa deo också, den luktar gott. hehe :P
Ha det så bra nu ! skirver kanske imorgon :)
Video på min bror när han tar starten av Stockholm Marathon:
http://www.youtube.com/watch?v=KmDFjCTxVTA&list=FLMVJIZolYONLaN7hsNBJeDQ&index=1&feature=plpp_video

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela