My blog

Imorgon drar jag till Uddevalla

Publicerad 2012-06-27 17:13:23 i Allmänt

Heej ! Idag har handlade mamma o jag mat tills helgen..
Imorgon drar jag till Uddevalla :) ska se GP i motocross :) Hoppas det är inte lerigt som det var förut, så vi satt fast, så en traktor fick dra upp oss..
kommer bli kul :P
kanske efter åker vi till Kolmården, jag har varit där när jag var liten, men kommer inte ihåg det.
Nu ska jag fixat lite, men hejdå :) :)
Hare gött ! kram <3
Roligt att Linda inte tittade på kameran, hehe ! älskar bilden på oss ! <3
Bra bilder på oss :) Vanne, Jag & Linda :) saknar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela