My blog

Bowling ikväll med niorna ! :D

Publicerad 2012-06-11 16:58:58 i Allmänt

Idag i skolan hade vi Houses, vi förlorde idag & hela houses, men Röda laget vann hela, vi spelade fotbollfinalen i vattenpölar efter det har regnat & haglat :( jag blev blöt om fötterna, men min kompis & en annan kompis ramlade i vattnet, så de blev mer blöta än vi, så det var lite kul att se... Vi möte röda laget, dem knuffade mycket, men vår domare såg inte det, jag tyckte att det var dåligt... :( :(
Heej! just nu göra jag mig klar inför kvällen för att jag ska åka till jakan o spela bowling med niorna :) typ min bal :)
Min kompis Emma klippte mitt hår & gjorde en inbakad fläta i mitt hår ! Min privata frisör :D
Kommer mer bilder imorgon efter skolavslutning ! slutar grundskolan :P
Lägger upp en bild på håret:
(säg vad ni tycker?) Hare gött ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela