My blog

På torsdag drar man till Turkiet :D

Publicerad 2012-07-07 22:38:52 i Allmänt

Hej på er! idag har jag övningkört bil, jag blev lite rädd när jag bromsade hårt...
När jag var i Uddevalla, o såg VM i motocross, en kväll så tittade jag på film med en killkompis, Strömmen tog slut i hans husbil, men vi hade kul, vi pratade & skrattade, jag gillar honom mkt, han är söt :)
Vi var också på kolmården o såg djur :P Vi bodde på en camping närheten av Stadium sports camp. vilken anläggning dem har :D
Hare gött :P skriver imorgon :) vi få se vad jag göra imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela