My blog

Efter en rolig natt hemma hos Linnéa

Publicerad 2012-01-08 22:09:05 i Allmänt

Igår var det lördag och då sov jag över hos Linnéa Backlund. :D det var jätte kulit ! jaja.. ;P Linnea mötte mig efter halva vägen,  vi var med Rasmus och Nicklas senare på kvällen, och vi var hemma hos Linnea och kollade på film Vid elva tiden så sa Linneas mamma att det var dags att avsluta, så Rasmus och Nicklas gick hem. :)
jag och Linnéa kollade på "Säg att du älskar mig" "Let me In", båda var skit bra men efter dom filmerna så var vi så trötta.... eller vi var så trötta att vi flummade ihjäl oss ! vi hade mumsat i oss skit mycket cola och snacks så det blev en extrem sockerkick. klockan var 03.00 när vi bestämde oss för att försöka sova....... men som sagt, vi var så flummiga så att vi inte kunde somna och vi somnade vid 04.30 ungefär.

Hare Gött! <3

(Bilden är tagen i skolan)
Modeller: Bussaba, Louise & Jonte
Tagna med: Macbook

Modell: Linnéa Backlund & Louise Dufvenberg
Tagna med: Apple Macbook

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela