My blog

Nästa Åre <3

Publicerad 2012-02-24 22:58:12 i Allmänt

Hej bloggen! Nu tar jag en bloggpaus i en vecka,
idag har jag haft idrottsdag, åkt slalom med skolan, mamma var med. Linda blev sjuk. Det var kul som helst alla flög åt helvette, några åkt in och under staketet och ramlade i liften också. Det var helt sjukt att se när de gjorde störtlopp i backen, från topp och ner i backen, kunde inte BROMSA!

Imorgon ska jag kolla på min bror när han spelar handboll mot Sundsvall, sen åker jag upp till Sundsvall o sover där, sen på söndag vidare till Åre. jag har bakat chokladbollar, det blev ca 57st.

Bilder på dagen: Ekebyhovsbacken på Ekerö
(Fotograf: Louise(jag)
(En backen)

(fotograft: Louise(jag)


(Fotograft: min älskade mamma)
(model: Louise)
(Plats: Ekebyhovsbacken, Ekerö)


Min facebook status: Hejdå Stockholm, hej Åre, jag har övat idag, nu är man taggad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Hej på er! vad kul att ni har chekat in här! Mitt namn är Louise, kallas för Lollo, jag är 17år alltså född 1995. Min blogg handlar mest om min vardag, mina vänner, om skolan och saker som händer kring mig. Tack för du kikat in här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela